Should I keep quiet just because I'm a women ?

Kvällens outfit

Publicerad 2013-12-05 02:01:35 i Offentlig,

Blev två outfits idag. Vet inte riktigt varför mer än att det måste vara för att jag älskar kläder och gärna att byta kläder ganska ofta. Eh. Ah. Så är det.

Nu har jag precis kollat klart på kvällens avsnitt av Paradise Hotel. Tycker verkligen inte att det programmet är bra, men ändå är det ju det?! Eftersom att jag följer det? Det finns en nyfikenhet i mig och så är det riktiga cliffhangers i den dokusåpan så fan.. Måste få försvara mig lite där ;-) hehe.

Jobbat idag! Gick åt helvete eftersom jag var yr&illamående hela passet vilket jag fortfarande är. Sjukt irriterande. Får se om jag orkar iväg till skolan imorgon.

Tröjan är från stadium och byxorna från jc, dock är jeansen gamla.
Älskar båda dessa plagg enormt mycket då båda är extremt bekväma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela