Should I keep quiet just because I'm a women ?

In i dina tankar i ditt huvud står jag fri

Publicerad 2013-11-28 02:40:03 i Offentlig,

Tänkte lägga upp lite bilder på kläder som ska införskaffas inom snar framtid så fort kassan klirrar till(jag får min första lön i december, det suger men aja). 
Classic Rugby Tröja från GANT. Gått och förälskat mig så sjukt i långärmade tröjor som är som typ tshirt fast ändå inte. Ja ni fattar. Och är dessutom helt såld på GANT för jag tycker dom har så jääävla classy kollektioner JÄMT. 
Denna Oxfordstjortan från Gina Tricot. Tycker att det är väldigt snyggt att ha skjorta, speciellt en blå. Det håller outfiten classy, som fan. 
Den där långärmade svarta polotröjan kostar alltså 99:- och är från H&M och är ett sånt jävla måste i garderoben. 
Klänningen är från H&M och är så sjukt snygg på modellen. Men är tveksam på att den skulle passa på mig(?) Vågar en chansa? 
 
Den där klänningen kommer jag i alla fall klicka hem. Också från H&M. 
Sweatshirt från Asos
 
Guuuud nu orkar jag inge mer, ska tvätta mitt ansikte och borsta tänder och sova. I need it. 
 
Godnatt 
 

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela