Should I keep quiet just because I'm a women ?

Hästar och frukter, apelsiner är orangea

Publicerad 2013-02-21 23:07:26 i Offentlig,

Hallå där köp blåbär, jag sitter just i detta nu och har twittrat sönder lite i en tweetintervall ish.. aja standard.
Jag har fan börjat tagit tag i mitt liv tror jag. På riktigt alltså.
Jag har SLUTAT äta mina ADHD-mediciner och börjat träna och slutat ätit socker ist. Så jag mår relativt bra. Inga depressioner här längre.
Trodde dock våren va på väg ett tag med så kom typ 30kg snö till :p
Just nu sitter jag och pappa med GarageBand på ipaden och är överlyckliga musiker för den fina gåvan Apple gav oss.
Nä men typ.
Ligger inte efter så mkt i skolan längre heller.
Och jag är en ganska smart kid.

I helgen var jag i Sthlm på steg 2 i Instruktörsutbildningen i FSF vilket va askul och pepp. Åh.
aja, nu ska jag fortsätta prodda musik hehe.
Nästa vecka är det lov! Woop.
Hejkropp

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela