Should I keep quiet just because I'm a women ?

Bryter nacken av dig i sömnen

Publicerad 2012-05-31 17:20:22 i Offentlig,

Undrar när jag ska sluta var upprörd! Är så jävla arg så det är skamligt!

Ska iaf till Sthlm imorgon och gå på REBECCA & FIONA! Stört pepp! iiiiiihihihi
Blev typ genast gladare :D
Fast nä nu blev jag förbannad på min lärare igen :) det är så roligt med min lärare för hen är verkligen en jävla tomte som beter sig så svinigt så det är hemskt att hen ens kan ha läraryrket! Omg

Jag hoppas att det kommer straffa er idioter i framtiden och att någon som ni lyssnar på får lära er en läxa, för mig lyssnar ni ju inte på. Har aldrig lyssnat på mig, verkligen aldrig.
Vidriga jävla svin

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela