Should I keep quiet just because I'm a women ?

What goes around comes around

Publicerad 2012-02-29 21:08:43 i Offentlig,

Sitter och kollar på One tree hill, lyssnar på musik ibland, facebookar, bloggar(nurå liksom), tumbl:ar, har allmänt kul på datorn liksom ;)
Läst ut Bara inte du, också! Skööönt som fan.
Borde egentligen slänga ihop en fet bokrecension redan nu så de är klart. Men eftersom de är lov och jag är mentalt inställd på att inte orka göra ansträngningar inom skola nu så vafan. Gör de där sen!!

jag orkar inte blogga om min vardag just nu på lovet tror jag.. Händer så jävla mycket hela tiden. Orkar inte skriva(de är också ansträngning liksom).. Har i alla fall fullt upp hela tiden, och de kommer jag ha resten av lovet också. Och i helgen åker jag på DÅK i Hudik! Min FÖRSTA DÅK t.o.m. Kommer bli spännande :)
DÅK = Distriktsårskonferens. Och de är såklart med Ung Vänster Gävleborg!
Men hejdå. puss
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela