Should I keep quiet just because I'm a women ?

Shit vad jag driver.

Publicerad 2012-01-31 00:22:27 i Offentlig,

Jag saknar fan asmånga och asmycket. Framför allt saknar jag just nu min benjamin som inte ligger bredvid mig och lyssnar när jag klagar och får utbrott. Sjukt annoying.
Fick precis en reply på twitter som just gjorde min kväll nu. Åh. *Hjärtat svämmar över av saknad*
MEN JAJA. Idag har jag varit i skolan(tydligt de, what else liksom? Jag är ju inte sjuk för då hade jag klagat på de från början), efter skolan så åkte jag hem, var skapligt iskall när jag klev innanför dörren så slängde av mig allt och hoppade in i en kokhet, lång dusch. Sen fort iväg på ung vänster möte.
Vär där från typ klockan kvart i 6 till 20 över 10. Kom hem klockan 11.
Och då värmde jag mat och nu ligger jag här.
I'm a dreamer!
Peace to mother earth(i love u), animals and kind humans.

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela