Should I keep quiet just because I'm a women ?

Got it

Publicerad 2013-12-19 02:54:00 i Offentlig,

Varit sängliggandes jävligt länge känns det som.

I paradise hotel ikväll åkte Samir ut.
Jag tyckte kanske att Jeppe var den som skulle åka ut nu. Men tydligen tyckte inte Thobias det.
Men jag gillar Thobias ändå, han verkar ärlig och bry sig om folk. Hoppas Jeppe, Jesper eller Niklas åker nästa gång. Blir så irriterad på dom tre gossarna.

Hur som haver så ska jag nog börja kolla om Gossip Girl tänkte jag.. Brukar ju göra det med mina favoritserier som tagit slut. Hehe.

En till grej ba: alltså om jag sitter rak i ryggen får jag ont, svankar jag gör det ont, om jag sitter kutryggad så får jag ont? Vad ska jag göra? Skitdrygt.

Bakade en kaka idag. Chokladkaka mef chokladglasyr som överdrag. Den var mumsig!

Nu ska jag avrunda detta inlägg.
Hejdå

 

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela