Should I keep quiet just because I'm a women ?

You're simply the best

Publicerad 2013-07-14 17:39:44 i Offentlig,

Hej!
Var med i en cykelolycka igår. Hade kunnat sluta där. Men vi hade tur.
Jag lever i alla fall! Har ont i hela kroppen dock. Slog ju i huvudet så har ett sår i pannan med en rejäl bula under.
I alla fall så ville jag slänga upp ett inlägg här för det var ett tag sen vi hördes. Saknar bloggapptiten men jag tänker att den kanske kommer någon gång.. Vad vet jag!?
Bor ju i Dalarna nu. Har om några dagar bott här i en månad till och med. Men livet här rullar vidare trots att min älskade farmor och bästa vän gått bort. Det är jobbigt men jag kämpar.
Jobbet går sådär men lika där, kämpar!
Jag har skaffet mig kompisar här i alla fall. Tacksamt, annars hade det varit lite ensamt haha!
Apropå farmor, så var hennes begravning i fredags. Väldigt fin och så. Grät väldigt mycket..
Är typ kroniskt deprimerad nu efter allt detta.
Hur som så går livet vidare. Ska aldrig ta nån för givet igen. Det blir för lätt så alltså..
JAG FYLLER 17 ÅR OM 2 DAGAR! Woop

Slänger upp en bild på mig och min fina kära syster som jag fick hänga med lite i torsdags och i fredags.
Saknat henne!

Ha det bra peeps.
Jag äter painkillers för att ta bort smärtan å må bra hoppas ni ej behöver det :)

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela