Should I keep quiet just because I'm a women ?

Blev sjuk igen

Publicerad 2013-03-27 23:29:07 i Offentlig,

Japp! Blev sjuk i halsen igen. Fast i andra halsmandeln denna gång. Men tror att det börjar bli bättre, jag är inte säker alls. Men hoppas det för jag hade tänkt vara fitness_gurl på lovet men de sket väl sig pga halsjäveln. Så jag överdoserar Ipren,Alvedon,Strepsils,bafucin,nässpray,isglass och te med honung i.

Blir tokig på detta snart. Och de går ju upp i öronen också.. Och det gör mig jättetrött! Idag sov jag flera timmar mitt på dagen trots bra nattsömn.
Ska sova nu med. Kl är snart halv 12 liksom.

Imorgon håller jag mitt tal i nationella svenska 1. Önska mig lycka till osv. Efter jag hållt mitt tal får jag lov. Så blir jag själv hela helgen. Tjejmiddag hos bästis på fredag är planen. Sen är det fritt fram för er att fira påskafton med mig om ni känner för det pga jag är själv över påsk som sagt var..

Igår firade jag bästa vän som fyllde 17 år med presenter och hon bjöd på tårta! Det var mysigt! Bästa Mats. Gosis.

Men nu är john blund på väg till mig så godnatt.
& Glad påsk allihopa!

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela