Should I keep quiet just because I'm a women ?

Hej hopp faderifaderallanlej

Publicerad 2012-12-20 21:56:23 i

Hej! Jag är så fruktansvärt dålig på att blogga.. Vet inte ens varför jag har blogg. Men vad har jag gjort idag typ?
Vaknade tio i 9 imorse, började 9. Men jag hann alltså dit, kom bara 5 min försent.. Fortfarande sämst xD

Hur som helst repade vi med klassen inför julavslutningen imorgon då på morgonen. Sen hade vi en fin håltimme som jag, posse&bosse passade på att skriva en fin Bajslista på. Den blev en succé direkt. När alla förstod vad den var till för såklart..

Sen då.. Hade vi matte, svenska&historia. På historien bjöd solan på paradis askar, pepparkakor&vasas julmust(hon kan de där solan;))!
Sen gick ja hem och så har jag typ ätit mat, fejabookat&just nu kollar jag på historieätarna. Ska snart göra en kladdkakssmet och kolla på dagens avsnitt av julkalendern och öppna lucka 20 i min chokladkalender.
Imorgon har jag bara julavslutningen i aulan med fika och sen hejdå till finaste klassen sen går ja på jullov. Mmmmmh jag måste plugga matte på jullovet :):) älskar livet.

Puss på er och jag bjuder i detta inlägg på en bild på mig från vår konsert som var i fredags. Bästa ja gjort i mitt liv.
Tvåornas konsert igår va så jävla bra också. Stört!

Men pusselipuss

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela