Should I keep quiet just because I'm a women ?

Honey And The Moon

Publicerad 2013-11-28 02:17:30 i Offentlig,

Vill bara krypa ner under ett täcke på ett valfritt hotell med min fina och kolla på O.C och njuta av honom och den bästa serien som någonsin gjorts. 
 
Igår gick jag till skolan, gick in i klassrummet och sen gick jag ut igen och gick hem för att lägga mig i sängen och somna. Vaknade runt 4 på eftermiddagen. Sen var jag slö som fan. Hade ont i huvudet och är förkyld också..
 
Känns som att mitt liv faller samman.. Tror faktiskt att jag snart kommer riskera mitt studiebidrag. Eller i alla fall få en varning. 
 
 
Fick betygsvarning i Piano och GeMu igen.. Ser inte bra ut. Så JÄKLA jobbigt!! Är så deprimerad och gick skit på jobbet idag också.. Så nu passade det väl bra med Kent såhär mitt i natten. Vad vore ett liv utan det bandet egentligen? Vad vore livet utan Jockes vackra och lena röst?! OVÄRT säger jag! Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela