Should I keep quiet just because I'm a women ?

My tears dry on their own

Publicerad 2013-12-07 03:08:57 i Offentlig,

Up-late-night
Ja ni förstår det blir ju mest bloggande på nätterna och det vet jag inte varför men så har det blivit.
Lovisa stack hem till sig för 40min sen.. Vi har gosat halva dagen&natten
Köpte massa godis och kollat på film och kastat snöbollar på varann.
Juste! Snön kom igår. Den var inte en dag för tidig faktiskt. Jag tycker att det är najs med snö på vintern kring jul.

Hoppas snön håller sig kvar till mars i alla fall för då ska jag på skidsemester med min pojkvän&hans släkt!

Nu ska jag väl sova.
Behöver det. Så godnatt!
Nu är det lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela