Should I keep quiet just because I'm a women ?

All I Want For Christmas Is You

Publicerad 2013-12-05 02:28:14 i Offentlig,

Ja, jag har ju verkligen kärat ner mig i den här serien. Är så ledsen över att den är slut. Denna serie har verkligen satt sina spår i mitt liv. The O.C är verkligen min älsklingsserie av alla, men sen kommer nog One Tree Hill och Gossip Girl på delad 2a plats. Gillar dom serierna på olika vis. 
För er som ännu inte sett O.C eller Gossip Girl(eller för den delen One Tree Hill) så är det på tiden att ni gör det NU. För jag garanterar att det är serier som ALLA faller pladask för, tillslut. 
 
Gud, önskar att jag inte sett någon av serierna så jag hade allt det goda kvar. Men det gör ju förstås ingenting för mig att kolla om allt igen. Älskar det så sjukt mycket <3 
 
MVH TV-SERIE-LOVERN NUMBER ONE OVER HERE
 
Ps jag önskar mig alla O.C boxar samt Gossip girl boxar i julklapp. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin ♀

Sjukt ball brud

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela